כיצד אקזקטיב מרקטינג מייצר בולטות ותנועה איכותית לאתר

איך אתם אוהבים לראות את העולם, באינטרנט ומחוצה לו? אנשים כיום רוצים לראות את הכל חד יותר, ברור יותר. זו הסיבה לכך שהמון אנשים רוצים לעבור ניתוח בלייזר להסרת משקפיים. ומבחינה עסקית, ברור שכל בעל עסק ברשת וכל בעל אתר מסחרי רוצה להפוך את האתר לברור ומושך יותר, עבור קהל הלקוחות והגולשים בכלל. משרד הפרסום אקזקטיב מרקטינג נוקט בשיטות מגוונות ויעילות כדי ליצור בולטות ותנועה איכותית לאתרים. אתם מוזמנים לראות חד וברור, איך עושים את זה. 

אקסקטיב עם קידום אורגני וקידום ממומן 

שתי דרכים מאוד מרכזיות שבהן אקסקטיב מרקטינג נוקטת ליצירת בולטות ולשיפור התנועה לאתר הן קידום אורגני וקידום ממומן. שתי הדרכים הללו במידה מסוימת משתלבות זו בזו. קידום אורגני מטיס למעלה את תוצאות החיפוש הרלוונטיות, עבור האתר. זה פועל נהדר לטווח זמן בנוני וארוך. הקידום הממומן מציף את נוכחות האתר בתוצאות החיפוש שעבורן משלמים. זו בולטות מסוג אחר, שנחשבת איכותית לטווח זמן קצר, כשרוצים תוצאות מיידיות, כאן ועכשיו. 

קישורים איכותיים, באתרים איכותיים

דרך נוספת וטובה מאוד שבעזרתה אקזקטיב מרקטינג יוצרת יותר בולטות ותנועה איכותית לאתר הינה באמצעות קישורים איכותיים. כאשר לאתר שרוצים לקדם מובילים כל מיני קישורים, באתרים טובים בפני עצמם, התנועה לאתר משתפרת. מלבד זאת, עצם שיתוף הפעולה עם אתרים נוספים ברשת גם תורמת מאוד לקידום בגוגל. הטמעת קישורים חזקים זו אומנות שצריך להשתמש בה בתבונה ולא לנקוט קיצורי דרך מזיקים (כגון קניית קישורים לצורך קידום בצורה מלאכותית). 

בולטות באמצעים גרפיים וויזואליים 

אם יש דבר אחד שמאוד מזיק לכל אתר שרוצים לקדם זהו מסה של גולשים שמגיעים, נכנסים לאתר, מתאכזבים ועוזבים מהר. לכן, מלבד שיטות קידום מגוונות, ממליצים אנשי אקסקטיב מרקטינג לשפר אתרים וליצור בולטות באמצעים גרפיים וויזואליים. אתרים טובים כיום חייבים להיות יעילים מבחינת נוחות השימוש וחווית המשתמש. הם צריכים להכיל טקסט ומאמרים טובים אבל גם תוספת של עיצובים מרהיבים. העזרים הוויזואליים לא צריכים להיות מוגזמים. צריך הרבה ניסיון וידע על מנת להימנע מגודש וכדי ליצור איזון בין תוכן כתוב לבין תמונות, סרטונים וגרפיקה. 

אופטימיזציה בשפה שבגוגל אוהבים

גוגל תפסה מעמד בכורה בקידום האתרים, לפחות בעולם המערבי. ולכן, במידה רבה יצירת בולטות לאתר חייבת להתבסס על הבנה עמוקה של האופן בו גוגל פועלת. לא מספיק לבנות אתר יפה ולדאוג לכך שהוא יפעל היטב על הדפדפנים ובמכשירים השונים (אתר רספונסיבי). חשוב לוודא שהאתר עובר אופטימיזציה נכונה. חשוב שהאתר לא רק ידבר בשפה שבני אדם אוהבים ומבינים אלא גם בשפה שבגוגל אוהבים. לא תמיד יש סתירה בין השתיים. גוגל כיום מספיק מתוחכמת כדי לסרוק אתרים בשיטות אוטומטיות אך גם להעריך האם האתר יעיל עבור הגולשים.  

סגור לתגובות.