הסרת משקפיים למבוגרים

בשנים האחרונות הפך ניתוח הסרת משקפיים למבוגרים לניתוח פופולרי ונפוץ במיוחד. כ- 15,000 ניתוחי הסרת משקפיים בלייזר נערכים בישראל מידי שנה ומיליונים ברחבי העולם. מבוגרים רבים בוחרים לנצל את הטכנולוגיה המתקדמת על מנת להגשים את חלומם ולהתמודד עם ליקויי הראייה שלהם בדרך הנוחה ביותר.

בדיקת עיניים לאשה מבוגרת

ניתוח הסרת משקפיים למבוגרים מתאים למבוגרים אשר סובלים מבעיות ראייה לטווח הארוך או לטווח הקצר או לבעלי צילינדר. למרות היתרונות הרבים של ניתוח הסרת משקפיים למבוגרים והביקוש הרבה לניתוח זה, מבוגרים רבים אינם יכולים ומתאימים לעבור את הניתוח ונאלצים להמשיך והתמודד עם ליקויי הראייה שלהם באמצעות הרכבת משקפיים או עדשות מגע. על מנת שתוכלו להתאים לביצוע ניתוח לייזר בעיניים חשוב לעמוד בכמה מגבלות. ראשית, בכדי לעבור ניתוח הסרת משקפיים למבוגרים חשוב שמספר הראייה שלכם יהיה קבוע לפחות במשך השנה שחלפה למועד ביצוע הניתוח. מבוגרים בעלי מחלות כרוניות שונות או בעלי לחץ תוך עיני גבוה, לא יוכלו לעבור את הניתוח. מבוגרים בעלי קרנית עין דקה מידי או קרנית פגועה או מבוגרים הסובלים מצילינדר גבוה במיוחד אינם מתאימים גם כן לעבור את הניתוח. כמו כן, גם נשים בהיריון או אנשים הסובלים מסוכרת אינם מתאימים לעבור ניתוח הסרת משקפיים בלייזר.

בדיקת עיניים למבוגר

בדיקת ההתאמה

לפני ביצוע ניתוח הסרת משקפיים למבוגרים הנכם נדרשים לעבור בדיקת התאמה מקיפה שתקבע האם קיימות מחלות או מגבלות בעינכם והאם אתם מתאימים לעבור את הניתוח. ככלל, כ-30% מהעוברים את הבדיקה נמצאים לא מתאימים ואינם יכולים לעבור ניתוח הסרת משקפיים בלייזר. הבדיקה עצמה אורכת כמה שעות ובמהלכה נבדק מבנה הקרנית, איכות הראייה ומספר הראייה. על מנת שתוצאות הבדיקה יהיו מדויקות ונכונות, אל תרכיבו עדשות מגע בימים שלפני הבדיקה ותרכיבו במקום עדשות משקפי ראייה.

לאחר ביצוע בדיקת ההתאמה, הרופא המטפל יסביר לכם על מגוון הסיכונים ותופעות הלוואי הכרוכים בניתוח הסרת משקפיים למבוגרים. זהו הזמן לשאול כל שאלה שרציתם לשאול ולהתייעץ בכל סוגייה. כמו כן, חשוב שתשתפו את הרופא בכל מידע שעשוי להשפיע על תוצאות הניתוח.

רופא

תהליך ניתוח הסרת משקפיים למבוגרים

חשוב שתגיעו ביום הניתוח למרפאה כאשר אתם מוכנים כמה שיותר לניתוח. עקבו אחר ההנחיות שניתנו לכם ע"י הרופא המטפל. כלל ניתוח הסרת משקפיים למבוגרים אורך כחצי שעה ומבצע בד"כ בו זמנית בשתי העיניים. הניתוח עצמו מתבצע בהרדמה מקומית של האזור, באמצעות טיפות עיניים שירדימו את העיניים וימנעו תחושת כאב באזור. הרופא המנתח יפשק את העיניים באמצעות כלי ייעודי שנועד למנוע מצמצומים מיותרים שיפריעו למהלך הניתוח. אומנם הליך זה יכול להביא לאי נוחות זמנית, אך התחושה תיעלם במהרה. לאחר מכן, ירכיב הרופא טבעת ואקום על העין שתשמש לקיבוע קרנית העין ותשלוט את תזוזות העין.

במהלך ניתוח הסרת משקפיים למבוגרים מוסרת השכבה החיצונית של הקרנית בכדי לחשוף את קרנית העין הפנימית. לאחר ההסרה מלוטשת קרנית העין באמצעות קרן הלייזר. קרן הלייזר מותאמת לנתוניו האישיים של המטופל ועוצמתו מווסתת באופן אישי למטופל. תפקידה של קרן הלייזר הוא לעצב מחדש את קרנית העין המעוותת וכך לשפר את איכות הראייה של המטופל. לאחר סיום הניתוח תוחזר שכבת הקרנית החיצונית שהוסרה בתחילת הניתוח.

כבר לאחר מספר ימים, בזמן ההחלמה מהניתוח להסרת משקפיים למבוגרים תוכלו להרגיש את תוצאות הניתוח לחוות ראייה חדה ואיכותית יותר. לאחר כחודשיים ממועד הניתוח תוכלו לחות את התוצאות הסופיות ולהינות מאיכות חיים טובה ונוחה יותר, באמצעות ראייה חדה וללא צורך בהרכבת משקפיים או עדשות מגע.

סגור לתגובות.