השפעת הניתוח על הראייה

אז החלטתם שאתם רוצים להיפטר לצמיתות מעדשות המגע או מהרכבת משקפיים ומעוניינים לעבור ניתוח הסרת משקפיים. רגע לפני שתבצעו את הניתוח המיוחל כדאי שתדעו בדיוק לקראת מה אתם הולכים. לשם כך ריכזנו בעבורכם מידע על ניתוח הסרת משקפיים והשפעתו על יכולת הראייה. מה אתם יכולים לצפות שישתנה בהרגלים היומיומיים שלכם וכיצד הסרת משקפיים בלייזר תשפיע ותשנה את חייכם.

רופא בבדיקת עיניים

כמובן שקרוב לוודאי שהסיבה העיקרית לכך שהחלטתם לבצע ניתוח להסרת משקפיים היא לצורך שיפור איכות וחדות הראייה שלכם. ואכן, הצלחת ניתוח הסרת משקפיים והשפעתו על יכולת הראייה, יבואו לידי ביטוי בעיקר באיכות הראייה שלכם, הן בראייה מקרוב והן בראייה לרחוק. כמובן שההשפעה החיובית על איכות הראייה עלולה להשתנות ממטופל למטופל והשיפור יכול להשתנות בהתאם לאופי המטופל.

למידע על החלמה מניתוח הסרת משקפיים בלייזר לחצו כאן.

קריאה

אם עד היום הרכבתם משקפיים על מנת לקרוא עיתון או ספר, לעבוד על המחשב, לצפות בטלוויזיה, בוודאי תוכלו להרגיש בשינוי משמעותי בחייכם כתוצאה מניתוח הסרת משקפיים בלייזר. פעולות אלה הם פעולות יומיומיות שכולנו מבצעים במשך כל שעות היום ולכן ההשפעה של הניתוח תהיה גבוהה במיוחד. באמצעות ניתוח הסרת משקפיים והשפעתו על יכולת הראייה, תוכלו לקרוא גם כתב קטן ואפילו מרחוק מבלי צורך לאמץ את העיניים או להרכיב משקפיים או עדשות מגע במשך כל שעות היום. עם זאת, חשוב לזכור שבמקרים רבים הניתוח יהיה מוצלח יותר בקרב צעירים וייתכן כי מבוגרים עדיין יצטרכו להרכיב משקפיים לצורך קריאה.

תוצאות ניתוח הסרת משקפיים

נהיגה

במידה ועברתם ניתוח להסרת משקפיים, תוכלו בוודאי להבחין בהצלחת ניתוח הסרת משקפיים והשפעתו על יכולת הראייה גם בנהיגה. במידה והנכם נהגים קרוב לוודאי כי לא תזדקקו יותר למשקפיים או עדשות נהיגה על מנת לראות בצורה ברורה את הדרך ולנהוג בבטחה. לאחר שתעברו ניתוח הסרת משקפיים תוכלו לנהוג ולראות את הכביש ואת הדרך בצורה חדה ואיכותית כך שיעילותו של הניתוח תהיה מאוד גבוהה בעבורכם. בעניין זה חשוב לציין כי על מנת שיוסר מרישיון הנהיגה שלכם הסעיף המחייב אתכם בהרכבת משקפיים או עדשות מגע במהלך נהיגה, עליכם לפנות אל משרד הרישוי בהקדם ולציין את העובדה כי עברתם ניתוח הסרת משקפיים ואינכם זקוקים יותר להרכבת משקפיים.

למידע נוסף על הסיכונים בהסרת משקפיים בלייזר לחצו כאן.

סגור לתגובות.