הסרת משקפיים בשיטת 4D

הסרת משקפיים בלייזר בשיטת 4D הינה שיטה חדשנית שצצה לאחרונה. ניתוח לייזר בעיניים המתבצע באמצעות שיטה זו כרוך משמעותית בפחות תופעות לוואי מאשר ניתוח הסרת משקפיים המתבצע בשיטות אחרות וותיקות יותר. עם זאת, מכיוון שמדובר בשיטה חדשה שאינה הוכיחה עצמה מספיק, התוצאות החיוביות של הסרת משקפיים בלייזר בשיטת 4D עדיין מוטלים בספק ולא הוכחה העדיפות של שיטה זו באופן וודאי.

ההבדל הטכנולוגי בהסרת משקפיים בלייזר בשיטת 4D הוא במכשיר שנעשה בו שימוש. המכשיר, לעומת זה בו משתמשים בשיטות האחרות, פועל על 4 צירים במקום על 3 צירים ולכן הינו מדויק יותר מאשר המכשירים האחרים בשוק בהם נעשה שימוש. כמו כן, טכנולוגיה חדישה זו אמורה להפחית את תופעות הלוואי הכוללות סנוור, הילה, ועיוותים שונים בראייה.

לעומת טענות החברה שפיתחה את טכנולוגיית הסרת משקפיים בלייזר בשיטת 4D באשר למדויקות המכשיר והפחתת תופעות לוואי, מומחים בתחום הראייה טוענים כי מדובר בגימיק שיווקי בלבד ושבעתם טכנולוגיית הפחתת תופעות לוואי אלה כבר קיימת במכשירים הקיימים היום בשוק.

בחירה נכונה ומוקפדת של רופא מנתח והמרפאה בה תעברו את הניתוח חשובה יותר מאשר בחירה בטכנולוגיה ובמכשור מתקדם וחדשני כזה או אחר. חשוב לבצע את כל בדיקות ההתאמה המקיפות הדרושות ובהתאם להם להתאים את שיטת הטיפול הנכונה. כמו כן, חשוב לבדוק ולוודא את ניסיון ומוניטין המרפאה והרופא המטפל, שהוא זה שינתח אתכם והצלחת ניתוח הסרת המשקפיים תלויה בעיקר במקצועיותו.

סגור לתגובות.