טיפים להסרת משקפיים בלייזר

אז החלטתם שהגיע הזמן להיפטר לצמיתות מהמשקפיים המסורבלות שלכם או מעדשות המגע הלא נוחות. החלטתם שנמאס לכם ואתם רוצים שיפור משמעותי בראייה בלי צורך להרכיב כלום על עינכם. בוודאי הגעתם למסקנה כי ניתוח לייזר בעיניים הוא הפיתרון האולטימטיבי בשבילכם. ואכן, בשנים האחרונות, יותר ויותר אנשים הסובלים מליקויי ראייה מחליטים כמוכם ומחליטים גם הם לעבור ניתוח הסרת משקפיים. התהליך עצמו הוא תהליך די פשוט וקצר, אך כרוך כמובן בכך שעברתם בהצלחה את כל הבדיקות המקיפות שיש לבצע טרם הניתוח. ריכזנו עבורכם מספר טיפים להסרת משקפיים בלייזר שיעזרו לכם לעבור בהצלחה וביעילות את הניתוח ולהיפטר מעדשות מגע או משקפיים לצמיתות.

משקפיים1. טיפ ראשון מתוך טיפים להסרת משקפיים הוא בנוגע לבדיקות ההתאמה. כמובן שבדיקות ההתאמה אינן המלצה וחלה חובה לעבור אותן לפני הניתוח. באופן כללי ניתן לומר כי רק כ-60% מהמבקשים לעבור ניתוח הסרת משקפיים יימצאו מתאימים לעבור אותו. הבדיקות יבוצעו ע"י המכון בו תעברו את הניתוח. עליכם לחשוף את כל המידע הרפואי שלכם בפני המכון ואין להסתיר אף מידע, גם מידע שאינכם חושבים שהוא רלוונטי.  ספרו לרופא על כל מחלה כרונית שאתם סובלים ממנה מכיוון שמחלות מסוימות עשויות למנוע מכם לעבור את הניתוח. בנוסף לבדיקה האם אתם יכולים לעבור את הניתוח או לא, תקבע גם באמצעות הבדיקה השיטה בה תעברו את הניתוח.

2. חלק מבדיקת ההתאמה לניתוח הסרת משקפיים מבוצעת באמצעות הרחבת האישונים שלכם וייתכן שלא יתאפשר לכם לנהוג לאחר הבדיקה בגלל הראייה המטושטשת שעלולה להיגרם כתוצאה מכך. תכננו מראש ודאגו כי יהיה אתכם מלווה שיגיע אתכם לבדיקה.

3. במידה והנכם מרכיבים עדשות מגע, דאגו להסיר אותן ולא לעשות בהם שימוש מספר ימים שלפני בדיקות ההתאמה. עדשות המגע נוטות לשנות את מבנה קרנית העין ולכן עשויות להשפיע על תוצאות הבדיקה שלכם.

4. לאחר הניתוח ייתכן ותחוו ראייה מטושטשת שתקשה עליכם לנהוג. טיפ נוסף מתוך טיפים להסרת משקפיים הוא לדאוג שמלווה יבוא אתכם לניתוח על מנת שיוכל לנהוג ולהסיע אתכם בסיומו.

עין

5. לאחר הניתוח עינכם יהיו רגישות במיוחד לאור. לכן, רצוי כי תצטיידו במשקפי שמש ותביאו אותם אתכם לניתוח כדי לשמור על בריאות העיניים שלכם. משקפי שמש רגילות יספיקו ותצטרכו להרכיב אותם גם במספר ימים שלאחר הניתוח.

6. טיפ נוסף מתוך טיפים להסרת משקפיים הוא להימנע מכל פעילות ספורטיבית שהיא. כדאי למנוע מראש אפשרות שעצם זר מסוים יפגע באזור העין לאחר ניתוח שכזה. כדאי לעשות הפסקה מכל משחקי הספורט למשך כשבוע ולנוח בבית.

7. לאחר שתעברו את הניתוח להסרת משקפיים חשוב שתשמרו על היגיינת וניקיון אזור העיניים שלכם. העיניים נמצאות במצב רגיש ביותר וחשוב למנוע זיהומים מיותרים.

8. טיפ נוסף מתוך טיפים להסרת משקפיים הוא בנוגע לשימוש באיפור. במספר הימים שלאחר הניתוח מומלץ שלא תעשי שימוש באיפור באזור העיניים. תני לאזור לנוח ולהתאושש מהניתוח ואל תעמיסי בחומרים את האזור הרגיש.

9. במידה ותחוו כאבים מסוימים לאחר שעברתם את הניתוח להסרת משקפיים בלייזר השתמשו בטיפות עיניים שסופקו לכם ע"י הרופא או במשככי כאבים רגילים.

10. טיפ אחרון מתוך טיפים להסרת משקפיים הוא לתכנן מראש הפסקה מעבודה ומכל פעילות למספר ימים עד שבוע ממועד הניתוח. למרות שתפקוד העיניים חוזר לאחר ימים בודדים ייתכן שתצטרכו עוד מספר ימים על מנת להתאושש ולנוח מהניתוח שעברתם ולכן עליכם להיערך לכך בהתאם ומראש.

במידה ואתם שוקלים לעשות ניתוח הסרת משקפיים ויש לכם אזרחות פורטוגלית (כזאת), יתכן שתוכלו לחסוך בעלויות הניתוח במידה ותעשו אותו בחו"ל, אבל חשוב מאוד להקפיד לבדוק ולוודא שאתם עושים את זה במקום אמין ואיכותי.

סגור לתגובות.