התחליף למולטי פוקל

אנשים רבים הנמצאים בשנות הארבעים לחייהם סובלים מליקוי ראייה לטווח הקצר. כתוצאה מהירידה בגמישות העין, הנגרמת מהגיל, חלה ירידה ביכולת של עדשת העין לראות בחדות בראייה מקרוב. תפקידה של עדשת העין הוא בשינוי פוקוס הראייה על פי המרחק בו מתמקדת העין ופגיעה ביכולת זו תוביל לצורך במשקפיים לראייה מקרוב, גם לאנשים שרואים בחדות ולא סובלים מאף בעיות ראייה בראייה לרחוק.

הבעיה הופכת למסורבלת אף יותר כאשר האדם הסובל מליקוי זה, מרכיב גם ככה משקפיים לראייה מרחוק. כדי להקל על הבעיה של נשיאת שני זוגות משקפיים, אחד לראייה מקרוב ואחד לראייה מרחוק, קיימים משקפי מולטי פוקל. באמצעות משקפיים אלה ניתן לראות בחדות גם מקרוב וגם מרחוק.

חסרונות של משקפי מולטי פוקל

למרות היתרונות הרבים של משקפי מולטי פוקל, קיימים להם מספר חסרונות שהובילו לחיפוש אחר התחליף למולטי פוקל.

חסרון עיקרי הוא בכך שמשקפי מולטי פוקל אינם מתאימים לכל אדם ולא כל אדם יוכל להסתגל אליהם בקלות. הבעיה נובעת מכך שבשימוש במשקפיים אלה קיים טווח צר לראייה עבור כל מרחק (קרוב או רחוק).

חיסרון נוסף הוא העלות הגבוהה של משקפי מולטי פוקל. משקפיים אלה יקרות באופן משמעותי בהשוואה לעלות משקפיים רגילות ולכן זוהי סיבה נוספת לחיפוש אחר התחליף למולטי פוקל.

התחליף למולטי פוקל – הסרת משקפיים בלייזר

בכדי לבטל את הצורך במשקפיי מולטי פוקל לאנשים הסובלים הן מליקוי ראייה מקרוב והן מליקוי ראייה מרחוק, מומלץ לשקול אפשרות לביצוע ניתוח הסרת משקפיים. ניתוח לייזר בעיניים הנותן מענה לפתרון הבעיה ומהווה את התחליף למולטי פוקל נקרא ניתוח בשיטת MonoVision. פיתוח מתקדם וחדשני של ניתוח זה נקרא Lasik EyeQ MV.

ניתוח הסרת משקפיים בשיטה הזו מבוצע כך שעין אחת תתאים לראייה מרחוק ואילו העין השנייה תתאים לראייה מקרוב. כך נוצר מצב שבאמצעות שתי העיניים ניתן יהיה לראות בחדות גם מקרוב וגם מרחוק. כמובן שלפני שתחליטו האם לעבור את הניתוח, תצטרכו לעבור בדיקה מקיפה שתקבע האם אתם מתאימים לביצוע הניתוח. במהלך הבדיקה ייקבעו גם מספר גורמים שיביאו לניתוח מוצלח, במידה ותבחרו לעבור אותו.

השיטה החדשנית יותר, הנקראת כאמור Lasik EyeQ MV, כוללת בנוסף אפקט המגביר את עומק הראייה ואת טווח הראייה החדה. ניתוח בשיטה זו מתבצע באמצעות מכשור חדשני יותר המאפשר דיוק רב יותר, בטיחות גבוהה וזמן טיפול קצר.

לאחר שתבצעו ניתוח להסרת משקפיים המהווה את התחליף למולטי פוקל תוכלו להבחין במהירות בשיפור המשמעותי באיכות חייכם. הראייה תהיה טובה וחדה יותר, ולא תעשו כלל שימוש במשקפיי מולטי פוקל או במשקפיים בכלל.

סגור לתגובות.