סוגי ניתוחים להסרת משקפיים

אין זה מפתיע שאנשים רבים שואפים להיפרד מהמשקפיים שברשותם, ממגוון סיבות. יש מי שאחזקת משקפיים הופכת למסורבלת עבורו, בשל הצורך לזכור לקחת אותם בכל עת ולכל מקום, ויש מי שמרגיש שמדובר בפריט שאינו נוח או שאינו תורם במאומה למראה החיצוני (יש בוודאי מי שאף מרגיש שהמשקפיים דווקא פוגעות במראה החיצוני שלו וכתוצאה מכך גם בביטחון העצמי שלו). לאורך השנים פותחו שיטות שונות שיעזרו לכל אחד ואחת להיפרד ולו לכמה שעות מהמשקפיים, כמו שימוש בעדשות מגע, אבל גם שיטה זו איננה פתרון של ממש, בעיקר משום שאנשים רבים חוששים מהחדרת העדשה אל העין, או לחלופין – חוששים לאבד את העדשות דווקא כשהם זקוקים להן יותר מכל. בדיוק עבור אנשים אלה פותחו שיטות שונות של הסרת משקפיים בלייזר, ושיטות אלה מאפשרות להגשים סוג של חלום – ולהיפטר מהמשקפיים.

איך זה עובד?

גברים ונשים אשר מעוניינים להיפטר מהמשקפיים לצמיתות מגלים יותר ויותר את הפיתוח המסקרן ביותר של השנים האחרונות – הסרת משקפיים בלייזר. השיטה החדשה, שבזכותה אפשר להחזיר את המשקפיים למגירה ולשכוח מהם, היא שיטה שלא כוללת ניתוח, מגע יד רופא או סכנות משמעותיות. אם הליך זה של הסרת משקפיים בלייזר מעניין אתכם, הצעד הראשון הוא בדיקת רופא, הכוללת שאלון רפואי אישי ועיון בתיק הרפואי, אשר לאחריו תתבצע בדיקת התאמה להליך. כדי לוודא שההליך מתאים למצב העיניים שלכם וכדי להבטיח את הצלחתו, יבוצעו בדיקות עיניים מקיפות וייאספו נתונים רבים ככל האפשר על העיניים שלכם. לאחר מכן תפגשו עם הרופא לצורך קביעת התכנית המתאימה לכם, תיאום ציפיות וכמובן כדי לאפשר לכם לשאול כל שאלה, לחלוק כל חשש ולבסוף – לקבוע את מועד הטיפול.

סוגי הניתוחים האפשריים         

הסרת משקפיים בלייזר היא תהליך שניתן לבצע באמצעות מספר הליכים שונים, שלכל אחד יתרונות וחסרונות משלו. להלן רשימה של מספר סוגי טיפול אפשריים:

  • לאסיק – שיטה המורכבת משני שלבים: ביצוע חתך בשכבה המכסה את הקרנית ולאחר מכן שיוף חלקים מהרקמות. השיטה מובילה לשיפור מהיר בראייה, אם כי ייתכנו תופעות לוואי שונות כמו זיהום, דלקת, יובש או עכירות בקרנית.
  • אינטראלאסיק – הפיתוח של לאסיק, שנועד לאפשר לרופא לבצע את החתך בשכבה המכסה את הקרנית באמצעות לייזר, במקום באמצעות סכין, כפי שהיה מקובל בעבר. השיטה החדשנית הזו מאפשרת רמת דיוק גבוהה הרבה יותר.
  • לאסק – כיסוי הקרנית מוסר לחלוטין, הקרנית עוברת שיוף בלייזר ורק לאחר מכן מוחזר הכיסוי למקומו. ההליך הזה אינו פוגע בקרנית וגם אינו גורם לאי נוחות מיוחדת, אם כי מדובר בהליך החלמה איטית יחסית.
  • PRK – אחת השיטות הוותיקות ביותר להסרת משקפיים בלייזר, אשר מתאימה לליקויי ראייה קלים יחסית ומאופיינת באי נוחות במהלך ואחרי הניתוח, וכן בהחלמה איטית.
  • ASA – שיטה שמתאימה למי שמספרו נמוך, אשר נמשכת פרק זמן קצר ונטול כאב.

בחירת השיטה הנכונה

כפי שניתן לראות, ישנם טיפולים שונים להסרת משקפיים בלייזר, ולכל טיפול יתרונות וחסרונות משלו. הדרך הטובה ביותר לקבוע את שיטת הטיפול המתאימה לכם באופן אישי, היא לפנות לייעוץ מקצועי של רופא מנוסה ובעל שם, אשר יוכל – לאחר שורת בדיקות ובעקבות עיון בתיק הרפואי – להציע את הדרך הטובה ביותר להפריד אתכם מהמשקפיים ולהבטיח לכם ראייה טובה יותר גם ללא הזגוגיות שרבים מאיתנו מעוניינים להיפרד מהן. לקבלת מידע נוסף ולקבלת ייעוץ אישי לטיפול המתאים ביותר עבורכם, השאירו עוד היום את מספר הטלפון שלכם, ונשמח להשיב לכל שאלה ולכל תהייה!

סגור לתגובות.